Rynek oferowanych rozwiązań informatycznych jest bardzo dynamiczny – co chwila pojawiają się nowe rozwiązania. Klienci, którzy nie monitorują rynku mogą mieć problem z wyborem optymalnego dla siebie rozwiązania. Często zdarza się, że koszt wdrożenia i utrzymania oprogramowania przewyższa uzyskaną „wartość dodaną”. Aby tego uniknąć warto skorzystać z usług niezależnego konsultanta.

Zakres informacji:
– wybór i konfiguracja systemów ERP (księgowość, handel, magazyn, kadry, sprzedaż, etc.).
– wybór i konfiguracja systemów CRM (komunikacja z klientem, backoffice, sprzedaż, serwis, etc.).
– implementacja rozwiązań Cloudowych w tzw. chmurze.
– projekt własnych dedykowanych rozwiązań informatycznych.
– projekt kokpitów menedżerskich (dashboard).

Korzyści dla Klienta:
– optymalne wykorzystanie funkcjonalności zewnętrznego systemu informatycznego.
– zwiększenie rentowności firmy poprzez automatyzcję działań.
– możliwość podejmowania szybkich decyzji biznesowych.
– poprawa jakości oferowanych usług i produktów.
– zwiększenie konkurencyjności firmy.
– zwiększenie wydajności pracowników.
– wyeliminowanie tzw. błędów ludzkich.
– poprawa bezpieczeństwa informacji.